Malumunuz reklam ve reklamcılık büyük bir platformdan meydana geliyor. Bu platformun hangi şartlarda, ne zaman, hangi niteliklerle, hangi formatta karşımıza çıkacağını kestirmek oldukça güç oluyor. Türk Dil Kurumu prosmosyon kelimesini özendirme olarak tanımlarken, İngilizce’de ise “ promotion “ kelimesiyle karşımıza çıkıyor ve gelişmesine katkıda bulunmak, yükseltmek anlamlarını ifade ediyor. Bir ürün ya da hizmetin promosyon ürünler yapısında var olabilmesi için, reklam amacı ile çıkılan yolculukta ücretsiz olması gerekiyor. Ancak bu şekilde promosyon ürünler sınıfına dahil olabiliyor. Günlük ev ve iş hayatımızda kullandığımız aksesuarlar ve araç gereçler ağırlıklı olarak promosyon ürünler katoloğunda yer alıyor. Tabi ki bunlara son zamanlarda ilave edilen dekoratif hediyelik eşyalarda dahil. Promosyon ürünler hakkında bilgi sahibi olduktan sonra bu devirde bedavaya kim kime neyi neden verir? İşte detayları ile cevapları.
Merhabalar, Ben bu markayı daha öncede biliyordum. Sizi de tanır gibiyim.
Promosyon ürünler sizi markanızı kesinlikle tanıtma aracı olarak tanımlana bilinir. İnsanlar ihtiyacı olan bir şeye ücretsiz sahip olduklarında onu benimser ve anımsarlar. Her ne kadar bunun üzerinde şu isim yazmasaydı derken bile isminiz hafızalara kazınır. İhtiyaç olduğu içinde o isim o promosyon ürünler üzerinde kalıcılığını korur.
Safları sıkılaştıralım, irtibatta kalalım
Promosyon ürünleri bir kereye mahsus tercih edildiğinde etkili olsada, devamlılığı bu etkiyi on katına çıkarmaktadır. Müşterilerinizle iletişimi sürekli hale getirmek için promosyon ürünler ile alakalı paylaşımlarınızı ulaşmak istediğiniz kitleyi baz alarak en uygun mekan ya da zamanlarda gerçekleştirmeniz ilişkilerinizi sürekliliğe kavuşturacak ve reklamınızın devamlılığını sağlayacaktır. Ayrıca yeniliklerden haberdar olmaları için oldukça fayda gösterecektir. Unutmayın iletişim sürekliliği alışkanlığı beraberinde getirir. Bu alışkanlıklar sevgi ve saygıya dönüşerek kalıcılığı sağlar.
Ooooo, Bu Reklam?
Promosyon ürünler aracılığıyla yukarıda ki paragrafta söylediğimiz her şeyi gerçekleştirdiniz ve müşterileriniz artık sizi sınırsız bir şekilde çok seviyor. Yani her şey istediğiniz gibi gerçekleşti. Mükemmel! Peki ilave gereken bir şeyi unutmadık mı? İlave reklam destekleri. Promosyon ürünler ile sağlanan bu güçlü sevgi bağı diğer reklam projeleri ile daha fazla ilgi kazanacaktır. Minimalize edersek ve istediğiniz cümleyi kuralım dersek, satışlarda artışa tanık olacaksınız. Sizden korkulur J
Promosyon Ürünler klişeleşmişse fark nasıl oluşturulacak.?
Promosyon ürünler genelde çakmak, kalem, ajanda, defter, not defteri olarak ön plana çıkmaktadır. Evet göz önünde bulunan ve kullanılan ürün grupları olarak kalıcı unsurlardır. Bu arada yukarıda ki klişileşmiş kelimesini desteklediğimizi düşünmeyin. Bu tüketicilere göre bu şekilde isimlendirilir. Kullanıcılar için bedava olan her şey genel anlamda sevilir ve kucaklanır. Ama tabi ki ben bir fark yaratmak istiyorum derseniz birkaç öneride bulunabiliriz. Promosyon ürünler için göz önünde bulunmak ana kuraldır. Ve elimizden geldiği kadar kullanılan bir ürün seçmek faydalı olacaktır. Bunun için müşterilerinizin size nasıl dokunmasını sağlayacağınızı detaylıca düşünmeniz gerekir. Hatta ofisiniz ya da iş yerinizde dokunduğunuz marka ve promosyon ürünler ile alakalı bir araştırma yapın. Emin olun yeni bir fikre sahiplik edeceksiniz.