Dünyada'ki E-Ticaret Para Birimleri Nelerdir?

E-ticaret, ve e-ticaret olmak üzere iki terimin birleşimidir. E-iş, internette veya çevrimiçi kişiselleştirilmiş hizmetler aracılığıyla elektronik olarak mal satma veya satın alma eylemidir. E-ticare ise bir kişiden diğerine e-posta, sohbet odaları, faks ve telefon gibi özel elektronik araçlar aracılığıyla verilerin elektronik olarak aktarılmasını ifade eder.

Dünyada'ki E-Ticaret Para Birimleri Nelerdir?
898

Günümüzde çoğu ülkede, e-ticare kişisel işlemlerin daha güvenli bir biçimi olarak kabul edilmektedir, çünkü çoğunlukla özel elektronik iletişim sistemlerinin çoğu biçimi, genellikle kullanıcı hesaplarının ele geçirilmesini veya ağlara izinsiz girişleri içeren son siber suçlardan etkilenir. sunucular.

Bu e-ticari zincirindeki ilk bir, elektronik ödeme hizmeti olan Ebidir. Bu sistem, kullanıcılarının gerçek zamanlı olarak çevrimiçi olarak kredi kartı ödemelerini kabul etmelerini sağlar. NZD (Yeni Zelanda doları) ve ZNZ (Zebu) gibi çevrimiçi fatura ödemenize izin veren başka e-ticariler de vardır. Ayrıca, bazı bir sistemleri yerel para biriminizi Avustralya dolarına ve Avustralya dolarından dönüştürmenize olanak tanır. Bu e-ticariler Maestro, Blackbird, Starbuck, Earthlink ve MyTalk'u içerir.

İkinci e-ticaret NZD'dir (Yeni Zelanda doları). Bu, Avustralya dışındaki çoğu ülkede kullanılır ve genellikle uluslararası satın alımlar için referans para birimi olarak kullanılır. Dönüştürme genellikle sitede veya değişim şirketi tarafından sağlanan bir ağ geçidi aracılığıyla yapılır. NZD genellikle süpermarketler ve alışveriş merkezleri de dahil olmak üzere çeşitli yerlerden temin edilebilir, bu nedenle gezginler için çok uygundur.

Üçüncü e-ticaret, Z NZ (Zebu) para birimidir. Dünya çapında yaygın olarak kabul görmektedir ve genellikle döviz ticareti yapan büyük perakendecilerden temin edilebilir. Birçok gezgin için bu karta sahip olmak önemlidir çünkü Avustralya dolarını anında Yeni Zelanda dolarına çevirebilirsiniz. Bu size para kazandıracaktır, çünkü Zebu Avustralya dışında pek kullanışlı değildir ve iki ülke arasındaki döviz kurları çok farklıdır. Yeni Zelanda'da faaliyet gösteren bir mağazadan mal satın almak istemiyorsanız, bu e-ticareti kullanarak ülke genelinde bulunan kiosklardan alışveriş yapmanız mümkündür.

Dördüncü e-ticaret ise Kullan Lmaktad R (KLAR). NZD (Yeni Zelanda doları) gibi, dünya çapında yaygın olarak kabul edilmektedir. Ancak, NZD'den farklı olarak, Kullan Lmaktad R'nin çoğu kiosk veya ATM'de değiştirilmesine izin verilmez. Yalnızca, genellikle gezginler için özel olanaklara sahip olan banka ATM'lerinde kabul edilir.

Beşinci e-ticaret Celebes Kebabsı Ticaret'tir. Bu snack bar, Celebes Kebabsi Food Tours tarafından işletilmektedir. Bu snack bar, bir alışveriş merkezinin içinde yer alır ve bir yeraltı tünelinden girmeniz gerekir. İçerisinde birbirinden lezzetli alışverişnsler (tarifine göre sütlü veya yoğunlaştırılmış sütten yapılan kapuçinoya benzeyen Türk kahvesi) alabileceğiniz pek çok kiosk bulacaksınız. Humus, kebap, pide, salata ve çok daha fazlası gibi çok çeşitli lezzetli ikramlar şimdi satışta.

Altıncı e-ticaret YAPman N Bir'dir. Bu snack bar, lezzetli taze meyve sularının (fıstık, mango, kavun) yanı sıra tavuk kebapları (lezzetli), Baba Ghanoush ve çok daha fazlası gibi çeşitli atıştırmalıklar satmaktadır. Tüm ürünler, Yapman kasabasında yerel olarak üretilmektedir. Burada lezzetli bir öğle veya akşam yemeği yiyebilirsiniz, bu iyi bir fikir çünkü burası aynı zamanda yerel DJ eğlencelerini de bulabileceğiniz bir yer.

Son olarak yedinci e-ticaret ise saralegalene gzecek bir. Bu snack bar, geleneksel Türk kıyafetleri giyen genç kadınlardan oluşan bir ekip tarafından işletilmektedir. Bu yerin atmosferi, tüm gece boyunca müzik ve dans ile gerçekten eğlenceli. İstanbul'un otantik atmosferini yaşamak istiyorsanız gitmek için güzel bir yer.

 

Yorumlar
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler'e aittir.