Günümüzde hızlı büyüyen ve geliştirilmeye devam eden E-ticaret pazar yerinin önemi her geçen gün artmaktadır. Trendyol gibi site kurmak veya benzer tüketiciden, tüketiciye sunulan bir pazaryeri stratejisi geliştirmek için C2C adı verilen E-ticaret pazaryeri iş modeli kullanılmaktadır. C2C kelimesinin ingilizce karşılığı "Customer to Consumer" dur. Yani ("tüketiciden tüketiciye " ) satış olarak global E-ticaret pazar yeri sitelerinde ve yazılımında yer almaktadır. Tüketiciden tüketiciye satış olarak çevirmek ile beraber diğer pazar yeri web sitelerine göre bireysel satıcılardan farklı olarak vergi levhası bulunan şirketler veya firmalar ürün yükleyerek kendi E-ticaret pazar yerinde satışını yapmaktadır.
C2C iş modeli ile birden çok üye ve müşteri potansiyeliniz artar. Kısa sürede markanızı ve ürünlerinizi global olarak tanıtma imkanı sunar. Trendyol 2009 yılında Demet Mutlu liderliğinde kurulmuştur. Özellikle moda ve giyim alanında ön plana çıkan E-ticaret pazaryeri web siteleri arasındadır. Yılda 15 milyondan fazla müşteri ziyaretçisiye aylık 180 milyon gibi mobilya ziyaretçisi bulunan platformun 45 milyon kez indirildiği tespit edilmiştir. Alibaba Group 2018 yılında Trendyol'a stratejik yatırım yaparak dijital dönüşüme yönelik çalışmalarda stratejik planlar ile günümüzde popüler bir E-ticaret sitesi durumunu kazanmıştır. Trendyol grup şirketi olup trendyol tech, dolap, trendyol express, gibi kendi kargo altyapısını oluşturmuştur.
KMK A.Ş olarak Türkiye'de C2C pazaryeri yazılımını geliştiren en eski firmayız. C2C E-ihracat, C2C E-ticaret yazılımı, C2C pro E-ticaret paketlerimizi inceleyerek özel uygulama ve alışveriş platformları ndan yararlanarak müşteri portföyünüzü geliştirebilir ebilirsiniz.
C2C E-Ticaret Pazar Yerinde Olmak İçin Gerekli Evraklar Nelerdir?
- İmza sirküleri
- Vergi Levhası
- Şirket yetkilisi veya ortaklık ettiği kişilerin kimlik fotokopileri
- Adınıza veya firmanıza ait banka hesap dekontu örneği
Neden C2C Paketi Kullanmalıyım ?
- Hayalinizdeki projeyi daha global bir hale getirip yurt içi ve yurtdışı E-ticaret pazarında yer almak.
- Firmanızın prestijini ve profesyonelliğini arttırmak
- Trendyol, N11, Gittigidiyor, Hepsiburada, Çiçek sepeti, Alibaba, Amazon, Ebay, Farmazon, Aliexpress, Yemeksepeti gibi sitelere sahip olmak
- Niş sektörler üzerinde ilerleyerek kazancı arttırmak.
- Dijital pazar yerinde rekabete girerek müşteri potansiyelini arttırmak
- Pazarlama faaliyetleri ile ilgili plan çıkararak, işinizi büyütme olanağı sağlayarak ekonomik kalkınma eylemlerini arttırmak.
- Müşteri altyapısı ile markanızı daha tanınabilir bir hale getirmek
- E-ticaret sektöründe lider konumda olmak.