ADS Danışmanlığı Adwords Yönetimi

İnsanların Google AdWords ile tıklama başına ödeme reklamcılığına girdiklerinde yaptıkları en büyük hatalardan biri, kampanyanın kaynak kodunu kontrol etmemektir. Ne yazık ki, bu 'Google boşluk' olarak bilinen iyi bilinen bir hiledir.

ADS Danışmanlığı Adwords Yönetimi
7238

AdWords yönetimi söz konusu olduğunda sormak isteyeceğiniz ilk şey, reklamınızın ne kadar trafik aldığıdır. Google Analytics size sitenize gelen günlük ve aylık ziyaretçileri gösterir, ancak trafiğiniz yüksek miktarda tıklama alıyor ancak düşük dönüşüm oranları alıyorsa bu iyi değildir. Google, insanların ürün veya hizmetinizi satın aldığını bilmelidir. Arz ve talebin temel yasasıdır. Arz düşükse ve talep yüksekse, fiyat da yüksek olacaktır. AdWords yönetimi, ikisi arasındaki bu dengeyi bulmakla ilgilidir.

Türkiye'de bir AdWords danışmanlığı ararken göz önünde bulundurmanız gereken başka bir şey, tıklama başına ödeme reklamcılığının ötesinde iyi bir hizmet yelpazesi sunup sunmadıklarıdır. Sadece anahtar kelimelere teklif verme ve en iyisini umma günleri sona erdi! Kampanyalarınızda yaratıcı olmanız gerekir ve AdWords reklamları da bir istisna değildir.

AdWords'te etkili dijital pazarlama söz konusu olduğunda, sitenizi ziyaret eden kişilerin demografik özelliklerine çok dikkat etmeniz gerekir. Yanlış kitleyi hedefliyorsanız, AdWords tıklama başına ödeme reklamcılığı, yeni müşteriler çekmenin iyi bir yolu değildir. Doğru hedef kitleyi hedefleyen bir yaklaşım benimseyerek, yeni müşteriler edinme olasılığınız çok daha yüksektir ve bu da gerçekten ürün veya hizmet satma şansınızı artırır. AdWords yönetimi bu şekildedir. E-ticaret sektörü ve bir çok e-ticaret paketi ile hizmet alan sektörde dijital pazarlamada sıklıkla Adwords yönetimini takip etmektedir. 

AdWords yönetimi, herhangi bir başarılı çevrimiçi reklam kampanyasının büyük bir parçasıdır. En iyi AdWords yönetim hizmetleri, trafik analizini, rakip araştırmasını ve çekmeye çalıştığınız tüketici türlerini hesaba katan kapsamlı bir kampanya planı sunabilecektir. Ayrıca, hedef kitlenize en çok hangi tür reklamların ve kelimelerin çekileceği konusunda tavsiyelerde bulunabilecekler. AdWords yönetimi, ideal anahtar kelimeleri seçmek ve web sitenizin içeriğini tamamlayan alakalı reklam gruplarını seçmekle başlayan ayrıntılı bir süreçtir. Bunlar yerleştirildikten sonra, bir sonraki adım, rekabette öne çıkan yüksek kaliteli reklamlar oluşturmaktır. Günümüzde Adwords ve SEO hizmeti birbiri ile desteklendiği zaman arama motoru optimizasyonunda etkili bir SEO çalışması ortaya koymaktadır. 

Özel bir hesap yöneticisi, AdWords kampanya yönetiminizi AdWords Oluşturucu veya AdWords Uzmanı kullanarak ayarlayarak, işleri sizin için mümkün olduğunca kolaylaştırmaya yardımcı olabilir. Bu araçların her ikisi de, hedeflenen ziyaretçileri web sitenize çekmede başarılı olan etkili AdWords kampanyalarını hızlı ve kolay bir şekilde oluşturmanıza olanak tanır. Özel bir hesap yöneticisi, AdWords çalıştırma maliyetinizi düşürmenize de yardımcı olabilir, böylece yatırımınız için daha fazla kâr elde edersiniz. Google AdWords, birkaç farklı niş halinde sınıflandırılabilen anahtar kelimeler için teklif vermenizi sağlar. Bu farklı nişleri kullanarak, reklamlara daha az harcayabilir ve daha fazla müşteri çeşitliliği kazanabilirsiniz, bu da satış şansınızı artıracaktır.

AdWords kampanyalarının yönetimi sabır ve titizlik gerektirir. Bir süre sonra, AdWords kampanyalarınızın performansını ne kadar çok izlerseniz, sizin için o kadar iyi çalışacakları ortaya çıkacaktır. AdWords yönetiminizin zirvesinde kalmak için, tüm çevrimiçi reklamcılık ihtiyaçlarınızı karşılayabilecek, yeni müşterileri hedefleyerek ve AdWords kampanyalarınızı takip ederek işinizi büyütmenize yardımcı olacak özel bir Google AdWords ajansı kiralamak isteyebilirsiniz. Ancak, bir Google AdWords ajansını işe almadan önce, iyi bir üne sahip olup olmadıklarını ve hizmetlerinin uygun maliyetli olup olmadığını öğrendiğinizden emin olun.

Google AdWords, her bir reklam için maksimum gösterim aldığınızdan ve her kampanya için maksimum trafik aldığınızdan emin olmanın harika bir yoludur. Google, Yahoo ve Bing gibi arama motorlarından alabileceğiniz tıklama başına ödeme reklamları kesinlikle AdWords'ten daha uygun fiyatlı olsa da, gerçek şu ki, ikinci seçenekle web sitenize trafik oluşturmak daha uzun sürecektir. Çevrimiçi pazarlama çalışmalarınıza yeni başlıyorsanız, süreç hakkında daha fazla bilgi edinebileceğiniz ve daha sonraki bir aşamada deneyimli bir AdWords reklamvereninden rehberlik alabileceğiniz için AdWords'e bağlı kalmanız en iyisi olabilir. Google AdWords'ün aradığınız trafiği elde etmenin çok etkili bir yolu olduğunu göreceksiniz.





 

Yorumlar
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler'e aittir.